نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 8 اسفند 1393
بازدید : 4411
نویسنده : صادق

By: Shahin77

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، شیمس بدون سی ام پانک وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

شیمس :

من دکتیک واریور شیمس کشتیگیری نه به طور کامل هیل و نه به طور کامل فیس هستم.
اما همیشه به هوادارم اهمیت دادم و میدم، متاسفانه در رویال رامبل نتونستم به قول هایی که به هوادارانم و دشمنان سی ام پانک داده بودم وفا کنم و درس عبرتی به پانک بدم؛ اون من رو شکست داد و هنوز صاحب کمربند مای پیپیرویو هست...

درحال حاظر هم که من شدم نوچه اون و مجبورم کاراشو تا رسلمنیا انجام بدم و به دستوراتش عمل کنم چرا؟ چون استون کلد این شرط روبرای مسابقه ما گذاشته بود که هرکس باخت به خدمت برنده دربیاد کسی که فک میکنه کارهاش منصفانست و فکر میکنه برا بیزینس خوبه....

من واقعا بابت باختم شرمنده خودم و هوادارانمم اما من از باختم تجربه هایی کسب کردم و با نقطه ضعف های پانک به خوبی تو این مدت که به خدمتش دراومدم آشنا شدم من بیش از پیش تمرین کردم و آماده برای جنگی دیگر هستم...من میخوام بعد رسلمنیا اگه هنوز هم پانک صاحب کمربند بود دراکستریم رولز باهاش مسابقه بدم و ریمچم رو داشته باشم سرکمربند مای پیپرویو...و کسی که برنده بشه لقب بست این دورلد رو از آن خودش میکنه و اون مسابقه باید اکستریم رولز مچ باشه.پانک بخواد یا نخواد این کار انجام میشه...

ممکنه پانک بالاخره در رسلمنیا مسابقش با جانسینا رو ببازه و کمربندش رو هم ازدست بده که من زیاد بعید نمیبینم چون کسی غیر از جانسینا این توانایی رو نداره کسی که تونست در رویال رامبل پیروز بشه و در الیمینیشن چمبر هم شانمایکلز رو برد اینو بدون جان که من در مسابقه تو و پانک به هیچ وجه تحت هیچ شرایطی دخالتی برعلیه تو نمیکنم...

میدونید من فکر اونجاش روهم کردم در اون صورت من اون رو بعد ازمسابقش در رسلمنیا درهمون شب سرجاش مینشونم وچنان بلایی سرش میارم که به گ*وه خورن بیفته و مدت طولانی از مسابقات دور شه و ثابت میکنم که منم حرفی برا گفتن دارم، و اینکار من رو همه به یاد خواهند سپرد و کشتیگیران دیگر درس عبرت خواهند گرفت که بامن در نیفتند چون که من کینه ای هستم و به دشمنانم هیچ رحمی نمیکنم.

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک با هو تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

ما چرا اینجا هستیم ؟! بهتره تمرکز من روی مسابقم با جان سینا در رسلمنیا باشه و من وقت رسیدگی به استوری با شیمس رو ندارم. شیمس امیدوارم حرف هایی که امشب زدی شوخی بوده باشه وگرنه همین جا خلاصت میکنم. من دارم به تو فرصت حضور در رسلمنیا رو میدم تو اون شب پایین رینگ برای حمایت از من ایستادی.

اگه میخوای هم شب خودتو خراب کنی هم منو باشه همین کارو بکن. من با باخت از جان سینا به صورت تک به تک ناراحت نمیشم اما اگه تو باعث و بانی باخت من بشی مطمئن باش تلافی که میکنم خارج از تصوره...دلیل اینکه تو نوچه من شدی اینه که خودت دست به نابودی گروه نکسز زدی گروهی که از تو حمایت کرد و تورو قهرمان کمربند سنگین وزن جهان کرد. گروهی که کودی رودز و گلداست رو به قهرمانی تگ تیم رسوند و بعد از اون کودی رودز قهرمان کمربندهای درجه 2 و گلداست هم قهرمان کمربندهای درجه 2 شد.

جان سینا با حمایت نکسز قهرمان کمربند دبلیودبلیوای شد حالا همون جان سینایی که زیر دست من بوده میخواد مقابل من در رسلمنیا مسابقه بده. شیمس...جان سینا درست مثل تو نوچه و زیر دست من بود و خیلی زود قهرمان دبلیودبلیوای شد. من هنوزم قدرت دارم مطمئن باش بعد از شکست دادن جان سینا در رسلمنیا دوباره نکسز رو با عضو های جدید تشکیل میدم و مطمئن باش یکبار دیگه تو قهرمان سنگین وزن خواهی شد...

کودی رودز و گلداست...من میتونم شمارو از مرگ در رسلمنیا نجات بدم. شما در مقابل بوگیمن در امان خواهید بود در صورتی که عضویت در نکسز رو بپذیرید. نـــکسز بار دیگر بعد از رسلمنیا تشکیل میشه و من میخوام شماها عضو اون بشید. من گذشته رو فراموش میکنم خیانتی که به من کردید رو فراموش میکنم و الان به تنها چیزی که فکر میکنم پیروزی از جان سینا و تشکیل گروه نکسز هست.

( سی ام پانک دستش را به طرف شیمس دراز کرد )

سی ام پانک :

شیمس تصمیم عاقلانه ای بگیر...فرض کنیم که تو به من خیانت کنی و من در رسلمنیا شکست بخورم بعدش چی میشه ؟ تو میخوای از من انتقام بگیری بعد از انتقام چی میشه ؟ فکر میکنی بعد از بازگشت سازمان چه جایگاهی توی این کمپانی داری ؟! تریپل ایچ هیچ باجی به تو نمیده تو تبدیل میشی به یک شیمس ترسو و بی خاصیت...اگه الان با من دست بدی آینده خودتو همین جا ساختی...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل سی ام پانک ایستاد )

جان سینا :

پانک درست یادمه وقتی باتیستا رو در پی بک شکست دادم و قهرمان کمربند دبلیودبلیوای شدم شوء بعد از پی بک به من خیانت کردی و خواستی اون کمربند رو به زور از من بگیری اما من مقابل تو ایستادگی کردم. یادمه وقتی کودی رودز قهرمان کمربندهای درجه 2 شد به اون خیانت کردی و اون کمربند بعد از مدتی به شخص دیگه ای واگذار شد. اینارو هنوز یادمه پانک...

و اینم یادمه که نکسز بود که تو رو برنده چمدان مانی این د بنک کرد...نکسز از تو حمایت کرد تا مصدوم نشی و با کمک نکسز به قهرمانی کمربند مای پی پی وی رسیدی و با کمک نکسز این کمربند رو تا 6 ماه حفظ کردی...اما توی رسلمنیا...من هستم و تو !!

من مقابل تو در یک مسابقه تک به تک...بعد از یک سال بالاخره مقابل هم قرار گرفتیم پاتک من نمیخوام این فرصت رو از دست بدم. حالا شیمس اینجا میتونه یه تصمیم عاقلانه تری بگیره...شیمس تو الان میتونی کاری رو کنی که تماشاگران و مردم میخوان...کاری کن که اونا ازت حمایت کنن نه سی ام پانک...تو نیاز به حمایت مردم داری نه سی ام پانک...

تو با حمایت مردم و قدرت خودت به قهرمانی میرسی نه حمایت سی ام پانک...پس همین جا به سی ام پانک ثابت کن که تو اون کسی نیستی که همه فکر میکنن همین جا به من و همه مردم ثابت کن که شیمس به تنهایی میتونه دهن پانک رو آسفالت کنه...!

( شیمس کمی فکر کرد )

( سپس به سمت سی ام پانک رفت ، ناگهان برگشت و بروگ کیک رو روی جان سینا اجرا کرد )

( سی ام پانک به جان سینا خندید و کمربند myppv را بالا گرفت )

( شیمس به سمت سی ام پانک دوید و بروگ کیک رو روی او انجام داد ) ( پرومو در حالیکه شیمس بالای سر پانک و سینا ایستاده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

دین امبروز vs زک رایدر

( در نهایت دین امبروز با اجرای درتی دیدز موفق به شکست زک رایدر شد )

برنده مسابقه: دین امبروز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( در حالی که دین امبروز در حال خوشحالی بود سالن تاریک شد )

( تصویر یک تابوت در تلویزیون سالن به نمایش درامد )

( تلویزیون سالن خاموش شد ، سپس مجدد روشن شد و صحنه تصادف رومن رینز پخش شد )

( تلویزیون خاموش شد ، سپس دوباره روشن شد و متن See You Dean در تلویزیون سالن به نمایش درامد )

( تصویر اعضای وایت فمیلی در تلویزیون سالن به نمایش درامد ) ( اعضای وایت فمیلی دنیل براین را نقش بر زمین کرده بودند )

بری وایت :

دنیل براین عضو وایت فمیلیه اما بعضی وقت ها از کنترل خارج میشه...چند دقیقه پیش از کنترل خارج شد و من برای اینکه دهنشو ببندم مجبور شدم بهش صدمه بزنم. دنیل براین باید درک کنه که الان عضو خانواده وایت هست و چاره ای جز اطاعت از من نداره.

( بری وایت دنیل براین را بلند کرد و با صدای بلند خندید ، سپس از گردن او گرفت و سیسترابیگل رو روی او انجام داد )

( بری وایت ، لوک هارپر و اریک روون کنار دنیل براین نشستند )

مسابقه دوم

بیگ ای لنگستن vs کین

( بیگ ای لنگستن ضربه کلوزلاین سنگینی به کین وارد کرد ، سپس کین را بلند کرد و آماده اجرای فینیشر شد )

( کین بدل کرد ، سپس تومستون رو روی بیگ ای انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: کین ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Raw

مراسم امضای قرار داد استون کلد و براک لزنر به همراه پائل هیمن

مسابقه سوم

راب ون دم و بیگ شو vs وایت فمیلی سر کمربندهای تگ تیم

( اریک روون بیگ شو را از رینگ بیرون انداخت و در خارج از رینگ بیرون با او درگیر شد )

( در رینگ لوک هارپر سوپلکس سنگینی روی راب ون دم اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای فینیشر شد )

( راب ون دم بدل کرد ، سپس ضربه لگد محکمی به سر لوک هارپر زد )

( راب ون دم به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی لوک هارپر اجرا کنه )

...

( ادج و کریشن در حالی که صندلی دستشان بود به سمت رینگ دویدند ، راب ون دم از رینگ پایین آمد و قصد داشت به ادج و کریشن حمله کنه )

( ادج و کریشن وارد رینگ شدند ، سپس با صندلی ضربات پشت سر هم به راب ون دم وارد کردند )

برنده مسابقه: راب ون دم و بیگ شو ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( ادج بیگ شو را وارد رینگ کرد ، سپس چند ضربه صندلی به او وارد کرد )

( کریشن از پایین رینگ 2 میز برداشت ، سپس یکی از میزهارا گوشه رینگ قرار داد ) ( کریشن بیگ شو را کنار میز انداخت )

( سپس ادج به سمت بیگ شو دوید و اسپیر رو روی او اجرا کرد )

( بیگ شو روی میز خورد شد )

...

( راب ون دم بلند شد و قصد داشت به کریشن حمله کنه ، کریشن بدل کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی راب ون دم انجام داد )

( کریشن یک میز دیگر گوشه رینگ قرار داد و راب ون دم را به سمت رینگ برد ، سپس ادج اسپیر رو روی راب ون دم روی میز اجرا کرد )

( راب ون دم روی میز خورد شد )

( پرومو در حالی که ادج و کریشن کمربندهای تگ تیم را بالا گرفته بودند به پایان رسید )

مسابقه چهارم

جک سواگر vs بد نیوز برت

( جک سواگر ضربه کلوزلاین سنگینی به بد نیوز وارد کرد ، سپس او را بلند کرد و قصد داشت سوپلکس رو روی او اجرا کنه )

( بد نیوز بدل کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر شد )

( جک سواگر جاخالی داد ، سپس سوپلکس سنگینی روی بد نیوز اجرا کرد و از پاهای او گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی بد نیوز انجام داد )

( بد نیوز تسلیم شد )

برنده مسابقه: جک سواگر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( جک سواگر مقابل بد نیوز ایستاد و کمربندهای درجه 2 را بالا گرفت )

( تصویر راک و جان سینا در بک استیج به نمایش درامد )

راک :

جان خوشحالم که بعد از مدتها تونستی پانک رو توی رسلمنیا گیر بیاری. من توی الیمینیشن چمبر نتونستم کارمو خوب انجام بدم اما تو باید این کار رو در رسلمنیا به اتمام برسونی. وقتشه تغییر و تحولی داده بشه. تو باید سی ام پانک رو شکست بدی و مطمئنم که این اتفاق میوفته.

( در نهایت جان سینا با راک دست داد و محل را ترک کرد )

مسابقه پنجم

کفی کینگستن vs آلبرتو دلریو

( در نهایت دلریو با اجرای سابمیشن روی دستهای کفی کینگستن او را تسلیم خود کرد )

برنده مسابقه: آلبرتو دلریو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Raw

مراسم امضای قرار داد استون کلد و براک لزنر به همراه پائل هیمن

مسابقه ششم

شیمس و سی ام پانک vs رندی اورتون و جان سینا

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا رندی اورتون و شیمس مسابقه را آغاز کردند )

5 دقیقه بعد...

( شیمس سابمیشن سنگینی روی گردن رندی اورتون اجرا کرده بود ، تماشاگران اورتون را برای تگ کردن با جان سینا تشویق کردند )

( رندی اورتون چند ضربه ارنج به شیمس وارد کرد ، سپس فورا به سمت جان سینا دوید و با او تگ کرد )

( شیمس با سی ام پانک تگ کرد )

...

( جان سینا وارد شد و ضربات کلوزلاین پشت سر هم به سی ام پانک وارد کرد ، در نهایت جان سینا سوپلکس سنگینی روی پانک اجرا و آماده u cant see me شد )

( در حین اجرای u cant see me شیمس وارد رینگ شد و ضربه کلوزلاین رو به جان سینا وارد کرد )

( رندی اورتون وارد رینگ شد و شیمس را از رینگ بیرون انداخت و در خارج از  رینگ با او درگیر شد )

( سی ام پانک کمربند myppv را برداشت ، سپس با کمربند ضربه سنگینی به سر جان سینا وارد و او را نقش بر زمین کرد )

برنده مسابقه: جان سینا و رندی اورتون ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( شیمس اورتون را وارد رینگ کرد ، شیمس و سی ام پانک بالای سر اورتون و جان سینا ایستاده بودند )

( شیمس سی ام پانک را در رینگ تنها گذاشت و سالن را ترک کرد )

( در حالی که حواس سی ام پانک به شیمس پرت شده بود ، ناگهان جان سینا بلند شد و پانک را بلند کرد )

( سپس جان سینا سی ام پانک را به طرف رندی انداخت و رندی Rko رو روی سی ام پانک انجام داد )

( پرومو در حای که اورتون و سینا بالای سر پانک بودند به پایان رسید )

( وسط رینگ 2 صندلی و یک میز قرار داده شده بود ، صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد و استون کلد با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و روی صندلی نشست )

( بعد از استون کلد براک لزنر وارد رینگ شد ، سپس روی صندلی مقابل استون کلد نشست و پائل هیمن هم کنار او ایستاده بود )

استون کلد :

من میتونم این قرار داد رو امضا نکنم و همین جا تمام ماجرا رو تموم کنم اما قبلا هم گفتم هدفم از این مسابقه حفظ مدیریت خودم نیست بلکه دفاع از کشتی گیران فیس برای اخراج نشدن هست.بنابراین نه براک لزنر و نه هر خر دیگه ای نمیتونه باعث بازگشت سازمان بشه. من امشب اینجام تا با امضای این قرار داد یک مسابقه سخت رو در رسلمنیا برای خودم ثبت کنم.

مین اونت رسلمنیا من برنده بیرون میام. بعد از پیروزی من مقابل لزنر ، سازمان میتونه برگرده اما به عنوان نوکر و زیردست من. و بعد از اینکه در اون مسابقه بیرون بیام دیگه لزنر و پائل هیمن در این کمپانی جایی ندارند.

پائل هیمن :

استون کلد استیوآستین تو اینجایی تا این قرار داد رو امضا کنی و مسابقه ات با لزنر رو در رسلمنیا تایید کنی. در واقع تو میخوای برگه باخت خودت در مین اونت رسلمنیا رو امضا کنی چون براک لزنر از سد کشتی گیرانی بزرگتر از تو هم گذشته. لازم نیست به گذشته لزنر اشاره کنم چون در همین نزدیکی بود که گلدبرگ اسطوره ای که خیلی ها ازش به عنوان یه کله خر در کمپانی یاد می کردن چطور در رویال رامبل زیر دست های لزنر شکست خورد.

این اتفاق در رسلمنیا هم میوفته. شاید این ماجرا به سی ام پانک و جان سینا هم ربط داشته باشه چون بعد از پیروزی لزنر سازمان برمیگرده و سازمان با حمایتی که از لزنر میکنه اون رو مقابل قهرمان کمربند دبلیودبلیوای در اکستریم رولز قرار میده. بنابراین پانک و سینا باید فکر بعد از رسلمنیا هم باشن.

نمیدونم بعد از اینکه لزنر تورو شکست بده چه اتفاقی برات میوفته. سازمان که برمیگرده چه بلایی سر تو میاره و آیا با فلاکت و بی ابرویی این کمپانی رو برای همیشه ترک میکنی و یا تا آخر کریرت مجبوری زیر دست سازمان باشی ؟ باخت مقابل لزنر عواقب شومی برای تو داره و همین طور باخت لزنر از تو این عواقب رو ممکنه داشته باشه. اما لازمه یاد اوری کنم براک لزنر هیچ ترسی از شکست نداره و اون به امید پیروزی به میدان جنگ میاد.

استون کلد :

بلاهایی که سر براک لزنر در رسلمنیا میاد جبران ناپذیره. چون علاوه بر اینکه اون برای همیشه از این کمپانی اخراج میشه برای همیشه هم رو تخت بیمارستان مجبوره زندگی کنه. ترسی از براک لزنر ندارم و اینکه اون قهرمان ufc بوده. من اینجا خودمو قبلا ثابت کردم نیازی نیست دوباره این کارو انجام بدم. مـــــن استون کلد استیوآستین هستم و مین اونت رسلمنیا این اسم به عنوان برنده مسابقه شنیده میشه.

( پائل هیمن قصد داشت صحبت کنه ، براک لزنر میکروفون را از پائل هیمن گرفت و از روی صندلی بلند شد )

براک لزنر :

از الان دارم رسلمنیا رو حس میکنم...شب خورد کردن استخوان هات...شب خورد کردن دنده هات...شبی که آبروتو جلو همه ببرم طوری که نیازی به اخراج کردنت نباشه و با میل خودت این کمپانی رو ترک کنی. کریر درخشان استون کلد قراره با فلاکت و بی آبرویی به اتمام برسه اونم در رســــــــــــــــلمنیا !!

( استون کلد از روی صندلی بلند شد ، سپس صندلی اش را برداشت و آنرا به بیرون از رینگ پرتاب کرد )

( براک لزنر صندلی خودش را برداشت و به بیرون از رینگ پرتاب کرد )

( استون کلد به لزنر خندید ، ناگهان به او حمله کرد و ضربات مشت پشت سر هم به براک لزنر وارد کرد )

...

( براک لزنر چند ضربه آرنج به سر استون کلد وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( لزنر فریاد بلندی کشید ، سپس استون کلد را بلند کرد و f5 رو روی او روی میز وسط رینگ اجرا کرد )

( استون کلد روی میز خورد شد )

( براک لزنر برگه قرار داد را برداشت و آنرا امضا کرد ، سپس برگه را کنار استون کلد انداخت و بالای سر او ایستاد )

( شوء راء در حالی که تم سانگ لزنر زده شده بود به پایان رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه تیبلز مچ بین راب ون دم و بیگ شو در مقابل ادج و کریشن سر کمربندهای تگ تیم در رسلمنیا

جک سواگر و بد نیوز برت دشمن شدند

شیمس و سی ام پانک دچار اختلاف شدند

پایان شوء راء

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.